REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WZORCOWNIA R64

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://wzorcowniar64.pl/, prowadzącego sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu oraz warunki dokonywania zakupu.
  2. Użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć następująco:

    a) Sklep – prowadzony przez Wzorcownia R64 Sp. z o. o. z siedzibą w Imielnie sklep internetowy działający pod adresem internetowym: https://wzorcowniar64.pl/.
    b) Strona Internetowa – oznacza stronę https://wzorcowniar64.pl/, na której działa Sklep Internetowy.
    c) Właściciel Sklepu / Sprzedający – oznacza spółkę WZORCOWNIA R64 Sp. z o. o. z siedzibą w Imielinie, przy ul. Hallera 64, 41-407 Imielin, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach VIII Wydział Gospodarczy pod numerem 0000793319, NIP: 6462977927, REGON: 383807390; kapitał zakładowy 5.000 zł.
    d) Siedziba Spółki – oznacza miejsce prowadzenia działalności Spółki Właściciela Sklepu, tj. ul. Hallera 64, 40-407 Imielin.
    e) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, składająca zamówienie w Sklepie Internetowym.
    f) Dostawca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, zajmująca się wysyłką oraz dostawcą Produktu do Kupującego na podstawie umowy zawartej ze Sprzedającym.
    g) Produkt – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    h) Produkt „na wymiar” – produkt wyprodukowany według indywidualnie określonych przez Kupującego specyfikacji lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, jeśli istnieje taka możliwość wyprodukowania „na wymiar”.
    i) Dropshipping – model sprzedaży, zgodnie z którym Sprzedawca nabywa Produkt od Dostawcy, a następnie sprzedaje go dalej Kupującemu – w takim przypadku Dostawca zajmuje się jedynie wysyłką oraz dostawą Produktu do Kupującego. Odpowiedzialność z tytułu umowy sprzedaży ponosi Sprzedawca, Sprzedawca rozpatruje także reklamacje i zwroty.
    j) Dni robocze – wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Polski.
    k) Ustawa o Prawach Konsumenta – oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (Dz. U. z 2024 r., poz. 1796 ze zm.).
    l) Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą ze Sprzedającym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    m) Umowa zawarta na odległość – oznacza umowę zawartą z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  3. Kontakt ze Sklepem jest możliwy:
    a) osobiście w Siedzibie Spółki, w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00,
    b) za pośrednictwem poczty e – mail: kontakt@wzorcowniar64.pl,
    c) telefonicznie pod numerem + 48 600 857 811,
    d) za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na Stronie Internetowej w zakładce „kontakt”.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Kupującego.
  5. Sprzedawca przy realizacji zamówień jest uprawniony do korzystania z Dropshippingu, przy czym przy składaniu zamówienia Kupujący jest informowany, iż produkt jest objęty usługą Dropshippingu.
  6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto zawierającymi należne podatki, w tym podatek od produktów i usług (podatek VAT) w wysokości określonej przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.Produkty dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§ 2. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedającego

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, wymaga spełnienia minimalnych wymagań technicznych, tj.:
    a) dysponowanie sprawnym urządzeniem posiadającym połączenie z siecią Internet (np. komputer, tablet, smartphone),
    b) aktualna i poprawnie skonfigurowana wersja przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari, Opera;
    c) oprogramowanie umożliwiające prawidłowe wyświetlanie dokumentów PDF,
    d) posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej,
    e) włączona obsługa plików cookies i Java Script.
  2. Zakazane jest dostarczanie za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub Strony Internetowej treści o charakterze bezprawnym.
  1.  
    1.  

§ 3. Procedura składania zamówień

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
    a) poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zamówienia dostępnego na Stronie Internetowej Sklepu i przesłanie go do Sklepu, przy czym wybór zamawianych Produktów następuje poprzez ich dodanie do wirtualnego koszyka zakupowego. Kupujący dodaje do wirtualnego koszyka Produkty, które chce zamówić wskazując ich rodzaj oraz ilość,
    b) za pośrednictwem poczty e – mail na adres: kontakt@wzorcowniar64.pl, w przypadku zamawiania Produktów „na wymiar”, co do których istnieje taka możliwość.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Kupującego danych pozwalających na jego weryfikację, jak również weryfikację odbiorcy zamówienia. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia e – mailem lub telefonicznie.
  3. Dokonanie zakupów na Stronie Internetowej Sklepu jest możliwe po zarejestrowaniu swojego konta lub bez dokonywania rejestracji:
    a) przy rejestracji konta w Sklepie, Kupujący jest zobowiązany podać następujące dane osobowe: adres e – mail, imię, nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, a opcjonalnie może podać inny adres do wysyłki. Dodatkowo Kupujący podaje niezbędne dane do wystawienia faktury lub rachunku, jeżeli za pośrednictwem konta będzie dokonywał zakupów, które mogą być potwierdzane takim dokumentem,
    b) składając zamówienie bez rejestracji konta, Kupujący jest zobowiązany podać następujące dane osobowe: adres e – mail, imię, nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, wybrany przez Kupującego sposób dokonania płatności. Kupujący może także wskazać inny adres do wysyłki niż jego miejsce zamieszkania. Dodatkowo Kupujący podaje niezbędne dane do wystawienia faktury lub rachunku.
  4. Dla stron wiążące są informacje znajdujące się na Stronie Internetowej Sklepu przy zamawianym Produkcie według stanu na moment złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka Produktu, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
  5. Informacje znajdujące się na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  6. Ceny detaliczne podane w Sklepie Internetowym nie podlegają negocjacji i nie mogą zostać zmienione w drodze indywidualnych ustaleń z Kupującym.
  7. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą wciśnięcia przez Kupującego przycisku potwierdzającego złożenie zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Zamówienie złożone przez Kupującego zostaje potwierdzone przez Sprzedającego poprzez przesłanie automatycznej wiadomości e – mail. 
  8. Kupujący jest informowany na bieżąco o statusie swojego zamówienia za pośrednictwem wiadomości mailowych. W przypadku Kupujących posiadających konto w Sklepie Internetowym, istnieje możliwość weryfikacji statusu zamówienia po zalogowaniu na Stronie Internetowej Sklepu.

§ 4. Płatności

  1. Kupujący dokonuje płatności w wybranej przez siebie z poniższych możliwości formie:
    a) za pobraniem – zapłata następuje gotówką kurierowi przy odbiorze Produktu,
    b) przelewu bankowego,
    c) przelewu elektronicznego korzystając z usług serwisu Przelewy24 – wówczas Sklep Internetowy rezerwuje Produkt i wysyła go na adres wskazany przez Kupującego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym, wskazanym w tym celu na Stronie Internetowej Sklepu,
    d) płatności mobilnej BLIK.
  2. Warunkiem wydania Produktu jest zapłata za Produkt oraz przesyłkę.

§ 5. Wysyłka i dostawa zamówienia

  1. Zamówienia realizowane są na terenie Polski.
  2. Zamówienie Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych. Kupujący, podczas składania zamówienia wybiera jedną z poniższych form dostawy Produktu:
    a) za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.,
    b) za pośrednictwem kuriera lub paczkomatu np. InPost,
    c) odbiór osobisty w Siedzibie Spółki, tj. pod adresem ul. Hallera 64, 40 – 407 Imielin.
  3. Koszty dostawy zamówienia podawane są na stronie Sklepu w trakcie składania zamówienia i są zależne od wybranej przez Kupującego formy dostawy oraz gabarytu przesyłki. Koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku zamówienia Produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze. Koszty dostawy mogą się także różnić w zależności od odległości pomiędzy miejscem, z którego wysyłana jest przesyłka a miejscem dostawy.
  4. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności przy dostawie zamówienia, doliczona może zostać dodatkowa opłata za płatność przy dostawie. Informacja o niej zostanie przekazana Kupującemu przy wyborze płatności podczas procesu składaniu zamówienia.
  5. Przewidywany termin realizacji zamówienia określony zostaje na Stronie Internetowej Sklepu w opisie Produktu i jest zależny od aktualnej dostępności Produktu w magazynie Sklepu. W przypadku zamówień Produktów „na wymiar” czas realizacji oraz dostawy jest każdorazowo indywidualnie ustalany z Kupującym.
  6. Czas dostawy zamówienia w przypadku wyboru przez Kupującego osobistego odbioru zamówienia jest indywidualnie ustalany z każdym Kupującym.
  7. W przypadku płatności elektronicznych termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sklepu.
  8. W przypadku płatności online za pośrednictwem systemu płatności mobilnej BLIK, realizacja zamówienia następuje po pozytywnej autoryzacji płatności online.

§ 6. Odstąpienie od Umowy

  1. Na podstawie art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta, Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez wskazania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej, w terminie 14 dni od dnia odbioru Produktów (przez Konsumenta lub osobę wskazaną przez Konsumenta).
  2. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  3. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umowy, której przedmiotem świadczenia jest Produkt „na wymiar”.
  4. W celu wykonania prawa do odstąpienia należy wysłać do Spółki, przed upływem wskazanego w ust. 1 terminu, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument może, choć nie musi, skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie to wysyła się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@wzorcowniar64.pl lub przesyłką poleconą na adres siedziby Spółki.
  5. Kupujący ma obowiązek zwrotu Produktów w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwrot Produktów powinien nastąpić poprzez ich doręczenie osobiste lub dokonanie wysyłki zamówionego Produktu na adres Siedziby Spółki.
  6. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 34 ust. 2 Ustawy o Prawach Konsumenta, tj. w przypadku, gdy Sprzedawca zgodził się je ponieść.
  7. Zwrot wszystkich dokonanych przez Kupującego płatności w związku z umową, od której Kupujący odstąpił, z wyjątkiem kosztów dostarczenia zamówienia, zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący przy składaniu zamówienia w Sklepie. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania Produktów z powrotem.
  8. W przypadku niedochowania przez Kupującego warunków określonych w niniejszym paragrafie, oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, Produkt nie podlega wówczas zwrotowi, a Sklep nie zwraca Kupującemu zapłaconej kwoty.
  9. Postanowienia § 6. niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  10. Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej z Klientem niebędącym konsumentem lub osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Kupującego  żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedającego.

§ 7. Reklamacje

  1. Sklep ponosi wobec Kupujących będących Konsumentami odpowiedzialność za zgodność Produktów z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Podstawa i zakres odpowiedzialności względem Kupujących będących Konsumentami w razie braku zgodności Produktu z umową oraz uprawnienia przysługujące takim Kupującym określone są w art. 43a i następnych Ustawy o Prawach Konsumenta. Kupującym niebędącym Konsumentami, przysługuje w szczególności prawo żądania naprawy lub wymiany Produktu, a także prawo do żądania obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, na zasadach określonych w Ustawie o Prawach Konsumenta.
  2. Za wyjątkami określonymi w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia Konsumentowi i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  3. Reklamacje można składać osobiście w Siedzibie Spółki, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@wzorcowniar64.pl lub przesyłką pocztową poleconą.
  4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Kupującego dowodu zakupu Produktów w postaci faktury lub paragonu fiskalnego.
  5. W przypadku niezgodności Produktu z umową, Kupujący powinien odesłać do Sklepu reklamowany Produkt wraz z opisem niezgodności, ze wskazaniem formy rekompensaty, a także adresu zwrotnego wraz z numerem telefonu kontaktowego oraz numerem konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy w przypadku pozytywnego rozpatrzenia przez Sklep reklamacji.
  6. Reklamację wraz z Produktem należy przesłać na adres Siedziby Spółki.
  7. W wypadku gdy Sklep na podstawie przepisów o rękojmi lub dotyczących braku zgodności Produktu z umową dostarcza Kupującemu Produkt wolny od wad, może jednocześnie żądać zwrotu Produktu wadliwego.
  8. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji i otrzymania przez Sprzedającego przesyłki zawierającej wadliwy Produkt. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony drogą elektroniczną poprzez przesłanie wiadomości na adres e – mail Kupującego podany w reklamacji, a w przypadku jego braku na adres pocztowy Kupującego.
  9. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Kupującemu nowego Produktu bądź usunięcia wady, koszty dostawy ponosi Sprzedający.
  10. Klientom niebędącym Konsumentami ani osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, przysługuje prawo złożenia reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Do zgłoszenia reklamacji w trybie rękojmi stosuje się odpowiednio postanowienia § 7 pkt. 1-9 niniejszego Regulaminu.
  11. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady, w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem ani osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży.
  12. Niezależnie od postanowień § 7 niniejszego regulaminu, Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z rękojmi.

§ 8. Ochrona danych osobowych i polityka prywatności

  1. Administratorem danych osobowych jest Wzorcownia R64 Sp. z o. o. z siedzibą w Imielinie pod adresem ul. Hallera 64, 40 – 407 Imielin, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000793319, NIP: 6462977927, REGON:38380739000000.
  2. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarto w Polityce prywatności, dostępnej pod adresem https://wzorcowniar64.pl/polityka-prywatnosci/ mającej charakter informacyjny.

§ 9. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Stronie Internetowej Sklepu.
  2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Stronie Internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Kupującego.
  3. Wszelkie spory związane z transakcjami realizowanymi w oparciu o niniejszy Regulamin, zaistniałe pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym niebędącym Konsumentem, będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  4. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia swoich roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Śląskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce pn. „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Konsument ma także możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego i Ustawy o Prawach Konsumenta.
CLOSE

Kategorie

Filtruj wg ceny

Filtruj wg stanu magazynowego

Dodaj do koszyka